رئیس پليس آگاهي استان از كشف 5 انبار کالای قاچاق به ارزش 9 ميليارد و 609 ميليون ريال در مشهد خبر داد. 
کد خبر: ۸۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲ 12 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ "جواد شفيع زاده" در تشريح اين خبر گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامي اطلاعاتي به سرنخ هايي از دپو مقادير قابل توجهی کالای قاچاق در 5 انبار در سطح شهر مشهد دست يافتند.

وي افزود: پليس پس از تكميل تحقيقات اوليه پرونده و شناسايي انبارها با هماهنگی مقام قضائی در عملياتی ضربتی به همراه كارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل؛ 7 تن و 500 كيلو مغز بادام خاكي، 10 تن نخود، 60 دستگاه پنكه و 16 دستگاه اتو، 18 تن 975 كيلو اسيد سيتريك و هزار و 770 عدد ژل و اسپري ضد عفوني كننده قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 6 متهم در این زمینه، بیان داشت: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله های کشف شده از این 5 انبار 9 ميليارد و 609 ميليون ريال را برآورد شده است.

رئیس پليس آگاهي استان خراسان رضوی از شهروندان خواست؛ در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در رابطه با قاچاق و احتكار كالا و لوازم اساسي، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع رسانی کنند تا پيگيري و اقدام هاي قانوني لازم در اين رابطه به عمل آيد.

 

دستگيري متهم به سرقت موتورسيكلت در تربت حيدريه 

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه از دستگيري یک متهم به سرقت موتورسيكلت و كشف 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" علي اكبر كياني" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهرستان تربت حیدریه، دستگيري سارق یا سارقان احتمالی به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 11 فردوسي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران كلانتري با اشراف اطلاعاتی و جمع آوري اطلاعات اوليه از شيوه و شگرد متهم و تحقيقات گسترده به يك منزل مسكوني در حاشيه شهرستان كه محل تردد افراد ناشناس بود مشكوك و در اين زمينه يك متهم را دستگير کردند.

این مقام انتظامی بيان داشت: متهم دستگیرشده در بازجويي هاي به عمل آمده و با توجه به مستندات و ادله غیرقابل انکار به 26 فقره سرقت موتورسيكلت و فروش آن ها به 3 مالخر در سطح شهرستان اعتراف کرد. .

سرهنگ کیانی با اشاره به دستگیری 3 مالخر اموال مسروقه در این زمینه و کشف تعداد 10 دستگاه موتورسيكلت به همراه تنه موتورسیکلت از متهمان، اظهار داشت: متهمان دستگیرشده پس از تشكيل پرونده مقدماتي به منظور سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضايي شدند.

اين مقام انتظامي در پایان گفت: شهروندان نسبت به ايمن كردن وسائط نقليه خود در جهت پيشگيري از سرقت اقدام و هر گونه مورد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع رسانی کنند.

برخورد خودرو پژو206 با گله احشام یک میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت 

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از برخورد يک دستگاه خودرو سواری پژو206 با گله احشام در یکی از محورهای روستایی این شهرستان تلف شدن 20 راس گوسفند خبر داد. 

سرهنگ" عباس نظافتی " گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با گله گوسفندان در یکی از محورهای شهرستان بردسکن، بلافاصله گشت تصادفات به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو206 با گله احشام، تعداد 20 رأس گوسفند تلف و یا مصدوم شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بردسکن با اشاره به خسارت یک میلیارد ریالی این حادثه، خاطرنشان كرد: علت اين حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، بي توجهي راننده سواری پژو206 به جلو هنگام رانندگي و عدم استفاده از علائم هشدار دهنده از سوی چوپان گله حین عبور احشام از جاده اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار